Veilig betalen

Ideal

Betaal veilig met iDeal via uw eigen bank of maak het totaalbedrag vooraf zelf over. U kunt ook kiezen voor betalen bij aflevering (onder rembours).

Welkom bij onze klantenservice!

Heeft u een vraag over uw bestelling, over één van onze producten of over het retourzenden van een geleverd product? Hier vindt u snel een antwoord op uw vraag. U kunt ook telefonisch (0167-538007) of per e-mail contact met ons opnemen.

We helpen u graag verder met uw vraag. Onderstaand treft u een opsomming aan van de belangrijke informatie voor u als (potentiele) klant van ons bedrijf.

Op welke manieren kan ik betalen?
Wij bieden u de meest gangbare mogelijkheden om uw bestelling bij ons te betalen. U kunt kiezen voor iDeal via uw eigen bank, voor betalen met creditcard via Paypal (voor bestellingen vanaf € 50,00 in verband met de hoge kosten voor betalingsverkeer), voor vooruit overmaken per bank of voor betalen bij aflevering (onder rembours). Aan u de keuze!

Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling wordt franko - dus zonder verzendkosten - geleverd wanneer het totaalbedrag boven de € 250,00 inclusief BTW uit komt. Voor bestellingen met een totaalbedrag tussen € 50,00 en € 250,00 inclusief BTW vragen we een bijdrage van € 5,00 inclusief BTW en voor bestellingen tot € 50,00 inclusief BTW vragen we een bijdrage van € 7,50 inclusief BTW voor de verzending.

Kan ik mijn product retourzenden?
U kunt een niet op maat gemaakt product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking altijd binnen veertien dagen na ontvangst retour sturen. Een op maat gemaakt product kan niet worden geretourneerd.

Voorafgaand aan het retourzenden vragen wij u vriendelijk een retouraanvraag in te vullen. Het is niet verplicht maar wordt door ons vanzelfsprekend wel op prijs gesteld wanneer u de reden voor uw retourzending invult. Op die manier kunnen wij leren om het de volgende keer wellicht beter te doen. Na aanmelding ontvangt u een bevestiging.

De kosten van de retourzending komen voor uw rekening. Zorg voor een goede verpakking zodat het product onbeschadigd bij ons retour komt. Stuur een kopie van de factuur mee met het product. Het factuurbedrag wordt vervolgens binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op uw rekening. Dvd’s en boeken waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet geretourneerd worden.

U kunt het product retour sturen naar:

Restyle Stoffeerderij & Zeilmakerij v.o.f.
Van Andelstraat 11
4621 TA  STEENBERGEN

Kijk voor de overige voorwaarden even in onze Algemene Voorwaarden.

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?
Van klachten kunnen wij leren, dus we horen graag wat uw klacht is en zullen ons uiterste best doen om deze voor u op te lossen. Stuur uw klacht bij voorkeur via het contactformulier naar ons toe. Mochten we er samen niet uitkomen dan wordt de klacht voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, zie hiervoor ook onze Algemene Voorwaarden. Uw klacht wordt altijd serieus genomen!

Copyright 2012-2015 | Designed by MEC Portals BV